Oturum Aç
Nasıl Müşteri Olunur?
Ana Sayfa Hakkımızda Müşteri İlişkileri İletişim Formu

Harcama İtirazı

​​​​​​​​​​​​​​

Değerli Müşterimiz,

Banka Kartı ve Kredi Kartınız ile yapılan şüpheli veya hatalı işlem/işlemlere itiraz hakkınız bulunmaktadır. Harcama itirazınızı İnternet Bankacılığı ve Ziraat Dinamik Mobil uygulamamızdan, Başvurular - Diğer Başvurular -ATM/Nakit İtirazı veya Kart Harcamaları İtiraz Başvuru menüleri aracılığı ile kolaylıkla yapabilirsiniz.

- İnternet Bankacılığı'na giriş yapınız​.

- Ziraat Dinamik Mobil uygulamamızı indirmek için tıklayınız.

Harcama itirazı süreçleri ve süreleri Ulusal ve Uluslararası kurallarla belirlenmiş olup Bankamız ve müşterilerimizi bağlayıcı niteliktedir. Süresi içerisinde tarafımıza ulaştırılmayan harcama itirazları bu kurallar gereği işleme alınamayacaktır. Bu nedenle itirazınızın zaman aşımı nedeniyle olumsuz olarak değerlendirilmemesi için ekstrenizi/hesap özetinizi düzenli olarak incelemenizi ve itirazınız olması halinde en kısa sürede başvurunuzu İnternet Bankacılığı veya Ziraat Dinamik Mobil üzerinden yapabilirsiniz.

İtiraza konu işlemler yine Ulusal ve Uluslararası kartlı ödeme kurallarına göre belirlenen süreler içerisinde çözümlenmekte ve bu süreler yapılan işlem tipi ve itiraz nedenine göre 30 ile 180 gün arasında değişebilmektedir.

​ Kartlı işlemlerde bulunacağınız harcama itirazınız için seçilen kart, işlem ve itiraz nedenine göre başlatılmaktadır. Bu nedenle yapacağınız itirazlarda kart, işlem ve neden seçiminin doğru yapılması ve destekleyici bilgi/belgelerin sunulması itirazınızın en kısa sürede sonuçlanması için de önem arz etmektedir.


Yardım İçin
Tıklayın!