Oturum Aç
Nasıl Müşteri Olunur?
Ana Sayfa SSS Kartlar

Kartlar

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Kartlar

Kart​

Ziraat Dinamik Banka’nın sunduğu Bankkart’a nasıl başvurabilirim?

İnternet Bankacılığı, Ziraat Dinamik Mobil veya Müşteri İletişim Merkezi (0850 223 44 44 Bireysel, 0850 225 44 44 Ticari) aracılığıyla başvurabilirsiniz.

Yıllık kart ücreti var mı?

Ziraat Dinamik Banka’nın sunduğu banka ve kredi kartları için yıllık kart ücreti uygulaması bulunmamaktadır.​

Kartımın gönderi akıbetini nasıl öğrenebilirim?

Kartınızın akıbetini Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla başvuru takip ekranından öğrenebilirsiniz. Diğer taraftan Dijital Banka Kartı ve Dijital Kredi Kartı fiziken basılmadığı için gönderim süreci de bulunmamaktadır.

Kartımı nasıl teslim alabilirim?

Kartınız başvuru esnasında seçtiğiniz adrese gönderilir.

Dijital Banka Kartı ve Dijital Kredi Kartı fiziken basılmadığı için gönderim süreci de bulunmamaktadır.

Kartımın şifresini nasıl oluşturabilirim?

Kart şifresini; Ziraat Dinamik Mobil, İnternet Bankacılığı veya Müşteri İletişim Merkezi (0850 223 44 44 Bireysel, 0850 225 44 44 Ticari) aracılığıyla oluşturabilirsiniz.

Şifreniz hem kredi kartı özelliği hem de banka kartı özelliği için aynıdır. Herhangi bir özellik için belirleyeceğiniz şifre, kartın diğer özelliği için de geçerli olacaktır.

Kartımın şifresini hatırlamıyorum, ne yapmalıyım?

Kartınız için Ziraat Dinamik Mobil, İnternet Bankacılığı ve Müşteri İletişim Merkezi (0850 223 44 44 Bireysel, 0850 225 44 44 Ticari) aracılığıyla yeni şifre belirleyebilirsiniz.

Kartım kayboldu/çalındı. Ne yapmalıyım?

En kısa sürede Müşteri İletişim Merkezi’ni (0850 223 44 44 Bireysel, 0850 225 44 44 Ticari) arayarak kayıp çalıntı menüsünden bilgi vermeniz gerekmektedir.

Kartımı yurt dışında kullanabilir miyim?

Kredi kartınız ve banka kartınız ile yurt içi ve yurt dışındaki ATM ve POS’larda işlem yapabilirsiniz. Banka kartınız ile ATM’lerden para çekebilmek ve alışveriş yapabilmek için kartınıza bağlı ana hesabınızda işlem tutarı kadar bakiye bulunmalı veya Kredili Mevduat Hesabı tanımlı olmalıdır.

Yurt dışı kullanımdan doğan borçlarınız kredi kartı hesap özetinize TL olarak yansıtılır. Yurt dışı harcamalarınız Bankamıza kartlı ödeme kuruluşları tarafından USD cinsinden gönderilmekte olup işlem kaydının bankaya ulaştığı tarihteki Bankamız en yüksek USD döviz kuru esas alınarak TL'ye çevrilerek hesap özetinize yansıtılmaktadır. Bu harcamaları TL yerine USD cinsinden ödemek isterseniz Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla yabancı para ekstre seçimi yapabilirsiniz. Yabancı para ekstre seçmeniz durumunda yurt dışı harcamalarınızı son ödeme tarihine kadar USD olarak ödeyebilirsiniz.

Kart ile internet üzerinden alışveriş yapabilir miyim?

Yurt içi ve/veya yurt dışı e-ticaret işlemlerine açık olarak tanımladığınız kartlarınız ile güvenli 3D secure e-ticaret işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Fiziken basılan kartlar ile internetten alışveriş yapmak için öncelikle ATM veya POS terminallerinden kartınız ile şifreli bir işlem gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla istediğiniz kart için işlem kısıtı oluşturabilir ve kartlarınız üzerindeki kısıtları kaldırabilirsiniz.

Kartımın alışveriş, nakit çekim gibi işlemlere kapalı olmasını istiyorum. Ne yapabilirim?

Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla istediğiniz kart için işlem kısıtı oluşturabilir ve kartlarınız üzerindeki kısıtları kaldırabilirsiniz.

Temassız işlem nasıl yapılır?

Ziraat Dinamik Banka tarafından sunulan ve fiziken basılan banka ve kredi kartları temassız özelliklidir. Bu özelliği kullanmaya başlamak için kartınızla yapacağınız ilk işlemin temaslı ve şifreli bir işlem olması gerekmektedir. Ödeme anında kasiyere temassız ödeme yapmak istediğinizi belirterek kartınızı POS cihazına yaklaştırarak ödeme yapabilirsiniz. Kartınızın kredi kartı özelliği aktif ise, temassız işlemlerde ödeme kredi kartı uygulamasından, kredi kartı özelliği aktif değil ise ödeme banka kartı uygulamasından gerçekleşecektir. 1.500 TL altı işlemleri şifresiz temassız olarak gerçekleştirebilirsiniz. 1.500 TL üstü işlemlerde ise şifre girmeniz gerekecektir.

Dijital ürünlerde ise temassız işlem hem Dijital Banka Kartı ile hem de Dijital Kredi Kartı ile yapılabilmektedir.

Kredi kartı hesap kesim tarihimi nasıl değiştirebilirim?

Kredi kartı hesap kesim tarihi değişiklik işlemlerinizi Ziraat Dinamik Mobil, İnternet Bankacılığı ve Müşteri İletişim Merkezi (0850 223 44 44 Bireysel, 0850 225 44 44 Ticari) aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartı ekstre bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?

Kredi kartı ekstre bilgilerinizi Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla öğrenebilirsiniz.

Asgari ödeme nasıl hesaplanır?

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından yayınlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik’te belirtilen oranlar üzerinden hesaplanmaktadır.

Kredi kartı borcumu nasıl ödeyebilirim?

Kredi kartı borcunuzu aşağıda yer alan kanallarımızdan ödeyebilirsiniz;

  • Ziraat Dinamik Mobil
  • İnternet Bankacılığı
  • Müşteri İletişim Merkezi (​Bireysel- 0850 223 44 44, Ticari- 0850 225 44 44)
  • Otomatik Ödeme Talimatı
  • EFT (Kredi kartına transfer)
Kredi kartı limitimi nasıl artırabilirim?

Kredi kartı limit artırım talebinizi aşağıda yer alan kanallarımızdan iletebilirsiniz.

  • Ziraat Dinamik Mobil
  • İnternet Bankacılığı
Kullanılabilir kredi kart limitim olmasına rağmen kredi kartımdan nakit avans kullanamıyorum / harcama yapamıyorum, neden olabilir?

Son ödeme tarihinde asgari borcu ödenmeyen veya eksik ödenen kredi kartları nakit avans kullanımına kapatılır. Asgari ödeme tutarının üst üste iki kez ödenmemesi veya eksik ödenmesi durumunda kart nakit kullanımla birlikte alışverişe de kapatılır. Asgari ödeme tutarının ödenmesiyle kart normal statüye geri döner.

Ayrıca bir takvim yılı içinde asgari ödeme tutarı; toplam üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımına ve limit artırımına, üst üste üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımına, alışverişe ve limit artırımına kapatılır. (Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu​nca (BDDK) 08.10.2013 tarih ve 28789 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe giren Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik'te Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik gereği işlem yapılır.)

Kredi kartı harcamamı sonradan taksitlendirebilir miyim?

Sonradan taksitlendirme uygulamamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Kredi kartı faiz oranları ve ücretlerini nasıl öğrenebilirim?

Faiz oranları ve ücretlerimiz hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Banka kartım ile alışveriş yapabilir miyim?

Banka kartınızın ana hesabında bakiye olması durumunda günlük işlem limiti dâhilinde alışveriş yapabilirsiniz. Banka kartınızın ana hesabına Kredili Mevduat Hesabı (KMH) tanımlı olması durumunda ise vadesiz hesap bakiyeniz yeterli olmasa dahi KMH üzerinden alışveriş yapabilirsiniz.

Banka kartına hangi hesaplarımı bağlayabilirim?

Banka kartınıza en fazla 9 adet vadesiz hesap bağlayabilirsiniz.

Banka kartınız ile yaptığınız alışveriş işlemlerinde sadece ana hesabınız kullanılır. Ana hesap vadesiz TL mevduat hesabı olmalıdır. Kartınıza bağlı hesapları, Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla değiştirebilirsiniz.

Kartımın günlük işlem limitlerini değiştirebilir miyim?

Banka kartınızın nakit çekim, alışveriş ve e-ticaret günlük işlem limitlerini Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla değiştirebilirsiniz.

Kartımı ATM alıkoydu, ne yapmalıyım?

Kartınızın ATM’de alıkonması durumunda Bankamız sisteminde kayıtlı cep telefonunuza SMS gönderilerek yapılacak işlemlere ilişkin bilgilendirme yapılacaktır.

Bankkart Kumbara ne demek?

Bankamız kredi kartları ile yapılan işlemlerden kazanılan Bankkart Liralar Bankkart Kumbara’da birikir. Birden fazla kartınızın olması durumunda, bu kartlarla (ek kredi kartı dahil) yaptığınız alışveriş işlemlerinden kazandığınız Bankkart Lira'ların aynı havuzda toplanmasını, bu Bankkart​ Lira'ları ​kredi kartıyla anlaşmalı Bankkart üye i​ş Yerlerinde harcayabileceğinizi ifade eder. ​

Bankkart Lira’larımı nasıl kullanabilirim?

Biriken Bankkart Lira'larınızı Bankkart Lira İle Öde Özelliği aracılığıyla veya anlaşmalı Bankkart üye iş yerlerinden yaptığınız alışveriş işlemlerinde harcayabilirsiniz​.

Kartınızda biriken Bankkart Lira'lar nakde çevrilemez ve kredi kartı borcundan düşülemez.

Bireysel kartlarınızla kazanılan Bankkart Lira'larınızı bireysel kartlarınız ile, ticari kartlarınızla kazanılan Bankkart Lira'larınızı ticari kartlarınız ile kullanabilirsiniz.

1 Bankkart Lira kaç TL'dir?

1 Bankkart Lira = 1 TL'dir.

Bankkart Lira’larımın son kullanım tarihi var mı?

Bankamızca düzenlenen kampanyalarından kazanılan Bankkart Lira'lar için son kullanma tarihi belirlenebilir. Bu durumda kampanya duyurusu yapılırken Bankkart Lira'ların son kullanma tarihi de belirtilir.

Kampanyalar haricinde kazandığınız Bankkart Lira'lar yıl içinde kullanılmadığında bir sonraki yıla devreder. Kullanılmayan Bankkart Liralar’ın havuzdan silineceği bir tarihin Bankamız tarafından belirlenmesi halinde ise Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı mecraları üzerinden bilgi alabilirsiniz.​

Ayın Sektörü'ndeki harcamamdan kazandığım Bankkart Lira'lar ne zaman yüklenir?

Ayın sektörü kapsamında kazanılan Bankkart Lira'lar işlem anında yüklenir.

Nefes Ayları başvurumu iptal edebilir miyim?

Başarılı bir şekilde gerçekleşen Nefes Ayları başvuru işlemlerine ilişkin iptaller başvuruya konu ekstrenin kesildiği andan, bir sonraki ekstrenin kesildiği ana kadarki süreçte, tüm başvuru kanallarından yapılabilir. İptal işlemi gerçekleştikten sonra söz konusu ekstre için herhangi bir faiz indirimi uygulanmaz ve bir yıl içinde kullanılabilecek Nefes Ayları hakkı kullanılmamış sayılır.

Nefes Ayları özelliğine başarılı başvuru yaptıktan sonra hesap kesim tarihimi değiştirirsem başvurum iptal olur mu?

Hesap kesim tarihi değişiklikleriniz başvurunuzu etkilemeyecektir.

Ek kartlar da Nefes Ayları özelliğinden faydalanabilir mi?

Yalnızca asıl kartlar Nefes Ayları özelliğine başvuru yapabilir.

Kredi kartı borcumun tamamı için otomatik ödeme talimatım bulunuyor, Nefes Aylarına başvuru yapabilir miyim?

Otomatik ödeme talimatınız nefes ayları özelliğinin kullanıldığı ekstre döneminde çalışmayacak, bir sonraki dönemden itibaren çalışmaya devam edecektir.

Sanal kart nedir? Nasıl sanal kart tanımlayabilirim?

Sanal kart, Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı kanallarından banka kartınız veya kredi kartınız ile ilişkilendirerek oluşturup, yine bu kanallardan limitini dilediğiniz an değiştirip yönetebileceğiniz, e-ticaret işlemlerinde kullanabileceğiniz bir kart numarasıdır. Banka kartınıza bağlı olarak hesabınızdan alışveriş yapmak için Sanal Banka Kartı, kredi kartı limitinizden alışveriş yapmak için Sanal Kredi Kartı tanımlayabilirsiniz. Sanal kredi kartınızı e-ticaret işlemlerinin yanı sıra mail order, telephone order gibi kartınızın fiziki olarak bulunmadığı tüm alışverişlerde güvenle kullanabilirsiniz.

Sanal kartınızı Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı’nda Sanal Kartlarım menüsünden tanımlayabilirsiniz.

Sanal kart limitini nasıl değiştirebilirim?

Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı kanallarından sanal kart limitinizi değiştirebilirsiniz.

Ek kart nedir?

Asıl kart hamilinin talebi doğrultusunda, limiti asıl kart hamiline tanınan limiti geçmemek ve bu limitten karşılanmak üzere, ​nakit çekimi ile mal ve hizmet alımlarında kullanılmak üzere tahsis edilen kredi kartıdır.

Nasıl ek kart çıkartabilirim?

Ek kart başvurunuzu Ziraat Dinamik Mobil, İnternet Bankacılığı ve Müşteri İletişim Merkezi (0850 223 44 44 Bireysel, 0850 225 44 44 Ticari) aracılığıyla Bankamıza iletebilirsiniz.

Ek kartımın limitini nasıl belirleyebilirim?

Ek kartınızın limitini asıl kart hamiline tanınan limiti geçmemek ve bu limitten karşılanmak üzere, limitin belirli bir miktarı veya oranında belirleyebilirsiniz.

Bankkart Lira ile Öde nedir?

Kredi kartınızdan yaptığınız dönem içine girmiş veya provizyonda bekleyen peşin alışverişleriniz ile dönem içine girmiş alışveriş taksitlerinizi, bireysel kredi kartı ile kazandığınız Bankkart Lira’larınızla ödeyebilmenizi sağlayan kart özelliğidir. Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı aracılığıyla hesap kesim tarihine kada​r Bankkart Lira İle ödeme yapabilirsiniz. Bankkart Lira ile ödenecek alışverişinizin Bankkart Kumbara’da bulunan Bankkart Lira tutarına eşit ya da daha düşük olması gerekmektedir.

Bankkart Lira ile öde işlemi yaptığım alışverişlerimi nereden görebilirim?

Bankkart Lira ile ödeme yaptığınız alışverişlerinizi Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığı’nda Kart Hareketleri menüsünden izleyebilirsiniz.

Döviz cinsinden alışverişlerimi Bankkart Lira ile ödeyebilir miyim?

Sadece TL cinsinden alışverişleriniz için bu özelliği kullanabilirsiniz.

E-ticaret alışverişimi Bankkart Lira ile ödeyebilir miyim?

TL cinsinden, dönem içine girmiş veya provizyonda bekleyen, Bankkart Kumbara’da bulunan Bankkart Lira tutarına eşit ya da daha düşük e-ticaret alışverişinizi Bankkart Lira ile ödeyebilirsiniz.

Hangi sektörden yaptığım alışverişlerimi Bankkart Lira ile ödeyebilirim?

Sektör ayrımı bulunmaksızın dönem içine girmiş veya provizyonda bekleyen peşin alışverişleriniz ile dönem içine girmiş alışveriş taksitlerinizi Bankkart Lira ile ödeyebilirsiniz.

Bankkart Lira ile ödediğim alışverişi iade edebilir miyim?

Bankkart Lira ile ödediğiniz alışverişi iade edebilirsiniz. Bankkart Lira ile ödediğiniz alışverişi iptal/iade etmeniz halinde, kullandığınız Bankkart Lira’lar Bankkart Kumbaranıza iade edilir.

Yardım İçin
Tıklayın!