Banka kartı ve kredi kartı kayıp çalıntı bildirimlerinizi 0850 223 44 44 Bireysel ve 0850 225 44 44 Ticari Müşteri İletişim Merkezi’mize iletebilirsiniz.
Banka kartı ve kredi kartınız ile yapılan şüpheli veya hatalı işlemlere ilişkin harcama itirazı başvurusu hakkında bilgi almak üzere tıklayınız.
Öneri, teşekkür, talep, itiraz ve şikayetleriniz için Müşteri İletişim Merkezi ile bize ulaşabilirsiniz.
Müşteri İletişim Merkezi’mize Bireysel için 0850 223 44 44 numaralı Ticari için 0850 225 44 44 numaralı telefon aracılığıyla 09:00–22:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
İnternet sitemizde, sizlere hızlı ve güvenli bir ziyaret deneyimi sunabilmek için kişisel bilgilerinizin gizliliğine uygun çerezler kullanılmaktadır.
Detaylar için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.