Oturum Aç
Nasıl Müşteri Olunur?
Ana Sayfa SSS İnternet Bankacılığı

İnternet Bankacılığı

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
​​ Ziraat Dinamik İnternet Bankacılığına hangi adresten ulaşabilirim?​​

Ziraat Dinamik İnternet Bankacılığına;

Bireysel müşterimizseniz ​bireysel.ziraatdinamik.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.​

Ticari müşterimizseniz ​kurumsal​.ziraatdinamik.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.​

Başvuru sonrası ilk giriş işlemini nasıl yapacağım?

Başvuru sonrası müşteri numaranız ve kayıtlı cep telefonu numaranıza gönderilen internet ve mobil bankacılığı şifreniz ile isterseniz İnternet Bankacılığı'mızdan isterseniz cihazınıza indireceğiniz Ziraat Dinamik Mobil uygulamamızdan ilk girişinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı işlem saatleri nelerdir?​​
İşlemSaat Aralığı
Döviz Alış/Satış24 Saat
Arbitraj24 Saat
Havale24 Saat
SWIFT24 Saat
EFT08.30-17.00
FAST24 Saat​
Fatura, Vergi, Sigorta, Bağış, SGK, Eğitim, TL Yükleme, Şans Oyunları ve Diğer Ödemeler24 Saat​
A Tipi Fonlar​09:00 – 16:30 – 18:00-08:59
B Tipi Likit Fon24 Saat
Likit Dışı B Tipi Fonlar09.00-16.30 - 18.00-08.59
A Tipi Fonlar09.00-16.30 - 18.00-08.59
Anapara Koruma Amaçlı Fonlar09.00-17.00
Vadesiz Altın Alış ve Satış​USD Hesaptan - 09.00-18.00 / TL Hesaptan - 24 Saat
İnternet ve Mobil Bankacılığında görüntülemek istemediğim mevcut hesap ve ürünlerimi nasıl gizleyebilirim veya kısıtlayabilirim?

İnternet Bankacılığı'ndan Profil ve Ayarlar> Hesap Kısıtı adımlarını izleyerek, hesaptan kısıtsız işlem yapılması için İzleme ve İşlem Yetkisi, hesaptan işlem yapılmaması için Sadece İzleme Yetkisi, hesabın İnternet Bankacılığı'nın hiçbir ekranında görüntülenmemesi için Hiç Gösterme seçimlerini yaparak istediğiniz hesaplarınız için hesap kısıtlaması yapabilirsiniz.

​​ İnternet Bankacılığı'ndan hangi işlemleri yapabilirim?

Bireysel İnternet Bankacılığı'ndan yapılabilecek işlemleri görebilmek için lütfen tıklayınız.

İşlem limitlerimi nasıl değiştirebilirim?

Bireysel İnternet Bankacılığı'mızda İşlem Limiti Tanımlama ekranından dilediğiniz işlemin günlük limitini düşürebilirsiniz. Limitinizi Bankamız limitleri üzerinde olmamak kaydıyla, 0 850 223 44 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi veya Ziraat Dinamik Mobil aracılığıyla yükseltebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı'ndan hangi ürün ve hizmetlere başvurabilirim?

Ziraat Dinamik İnternet Bankacılığı'ndan başvurabileceğiniz tüm ürün ve hizmetlere işlem setlerimizden ulaşabilirsiniz. İşlem setlerimize ulaşmak için tıklayınız.​

İşlem limit/kısıtlamalarını İnternet Bankacılığı'nda nereden yapabilirim?

İnternet Bankacılığı'ndan Profil ve Ayarlar> İşlem ve Hesap adımlarını takip ederek İşlem Limiti ve İşlem Kısıtı Tanımlamalarınızı yapabilirsiniz.

İnternet Bankacılığı şifremi unuttum/bloke oldu. Ne yapabilirim?​​​​

İnternet Bankacılığı giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız giriş ekranlarında yer alan Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler.

Cep telefonu bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Cep telefonu numaramı değiştirdiğimde/SIM kartım değiştiğinde ne yapmalıyım?

Müşterilerimiz, cep telefonu bilgilerini, Ziraat Dinamik Mobil'de hesabınıza giriş yapmadan Diğer İşlemler> Telefon/SIM Kart İşlemleri adımlarını izleyerek SIM Kart Bloke Kaldırma ve Cep Telefon Numarası Güncelleme menüsünden tanımlayabilir veya güncelleyebilir. Bu işlemi dilerseniz ATM'lerimizden de gerçekleştirebilirsiniz.




Yardım İçin
Tıklayın!