Oturum Aç
Nasıl Müşteri Olunur?
Ana Sayfa SSS Ziraat Dinamik Mobil

Ziraat Dinamik Mobil

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
Ziraat Dinamik Mobil'e​ ​nereden ulaşabilirim?

Ziraat Dinamik Mobil'e App Store, Google Play ya da App Gallery'den aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

App Store

Google Play

App Gallery​

​Başvuru sonrası ilk giriş işlemini nasıl yapacağım?​

Başvuru sonrası müşteri numaranız ve kayıtlı cep telefonu numaranıza gönderilen internet ve mobil bankacılığı şifreniz ile isterseniz internet bankacılığımızdan isterseniz cihazınıza indireceğiniz Ziraat Dinamik Mobil uygulamamızdan ilk girişinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ziraat Dinamik Mobil işlem saatleri nelerdir?​

Kanallarımızdan gerçekleştirilebilecek işlemlerin saat aralıkları aşağıdaki gibidir:

İşlemSaat Aralığı
Döviz Alış/Satış24 Saat
Arbitraj24 Saat
Havale24 Saat
SWIFT24 Saat
EFT08.30-17.00
FAST24 Saat
Fatura, Vergi, Sigorta, Bağış, SGK, Eğitim, TL Yükleme, Şans Oyunları ve Diğer Ödemeler24 Saat​
Hesap Açma Kapama24 Saat
Kredi İşlemleri24 Saat
Kredi ​Kartı İşlemleri24 Saat
A Tipi Fonlar09:00 – 16:30 – 18:00-08:59
B Tipi Likit Fon24 Saat
Likit Dışı B Tipi Fonlar09.00-16.30 - 18.00-08.59
A Tipi Fonlar09.00-16.30 - 18.00-08.59
Anapara Koruma Amaçlı Fonlar09.00-17.00
Vadesiz Altın Alış ve Satış​USD Hesaptan - 09.00-18.00 / TL Hesaptan - 24 Saat
İşlem limitlerimi nasıl değiştirebilirim?

Bireysel İnternet Bankacılığı'nda​ yer alan İşlem Limiti Tanımlama ekranından dilediğiniz işlemin günlük limitini düşürebilirsiniz. Limitinizi Bankamız limitleri üzerinde olmamak kaydıyla, bireysel için 0 850 223 44 44, ticari için 0 850 225 44 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizden yükseltebilirsiniz. Mevcut üst limitlerin üzerindeki taleplerinizi Ziraat Dinamik Mobil’de yer alan Talep/Belge Gönderimi ekranı aracılığıyla iletebilirsiniz.​

Ziraat Dinamik Mobil'den yaptığım işlemler için bir ücret öder miyim?

İnternet ve mobil bankacılıktan yapılan işlem ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Ziraat Dinamik Mobil'den açtığım hesabımı kapatmak istiyorum. Ne yapmam gerekir?

Hesabınızı İnternet Bankacılığı'ndan veya Ziraat Dinamik Mobil'den kapatabilirsiniz.

Ziraat Dinamik Mobil'den yanlış ödediğim fatura veya vergiyi, hatalı göndermiş olduğum havale ya da EFT'yi iptal edebilir miyim?

Ziraat Dinamik Mobil aracılığıyla gerçekleşen havale işlemleri gerçek zamanlı (çevrim ​içi) işlemlerdir ve iptali mümkün olmamaktadır.​
Fatura ve kurum ödemeleri iptal işlemleri ile EFT iade taleplerini 0 850 223 44 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’miz aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz.

Bankanızdan EFT yaptım. Hesabımdan düştü. Fakat karşı bankaya ulaşmadı.

İnternet Bankacılığı veya Ziraat Dinamik Mobil'den EFT sorgu numaranızı alarak karşı bankadan EFT'nizi sorgulatabilirsiniz. EFT yaparken hesap numarası ya da ismi hatalı yazdıysanız 0 850 223 44 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’miz aracılığıyla hbr-genel mesajı gönderilmesini isteyebilirsiniz.

Hesap hareketlerini işlem tarihine göre sorgulamakla muhasebe tarihine göre sorgulamak arasında ne fark vardır?

Hafta sonu ve tatil günlerinde yaptığınız işlemlerin bankacılık sisteme yansıması bir sonraki iş günü olacaktır.
Hesap hareketleriniz İşlem Tarihi bazında sorgu yapıldığında işlemlerin yapıldığı tarihe göre, Muhasebe Tarihi bazında sorgu yapıldığında işlemlerin bankacılık sistemine yansıdığı tarihe göre listelenir.

Fatura ödeme işlemleri ile yapabileceğim işlem sayısı veya tutarı ile ilgili bir kısıt var mıdır?

Bireysel İnternet Bankacılığı müşterilerimiz bir ay içinde en fazla 30, ticari müşteriler ise 70 adet fatura ödeyebilirler. Aylık olarak ödenebilecek maksimum fatura tutarı ile ilgili herhangi bir limit yoktur.

İleri tarihli para transferlerimde, düzenli ya da otomatik ödeme talimatlı işlemlerimde, işlemin gerçekleşeceği tarihte hesabımda yeterli para yoksa ne olur?

İşleminiz gerçekleştirilebilmesi için işlemin gerçekleşeceği tarihte hesabınızda yeterli para olmasına/alternatif bir hesap ya da Kredili Mevduat Hesabı tanımlamış olduğunuza dikkat etmeniz gerekmektedir.

İleri tarihli yaptığım EFT'nin izleme ve iptalini nasıl yapabilirim?

Ziraat Dinamik Mobil'de Para Transferleri> Transfer Talimatlarım başlığı altından yaptığınız ileri tarihli EFT'yi görüntüleyebilir, düzenleyebilir ve kaldırabilirsiniz. Yalnızca EFT değil, yapmış olduğunuz tüm para transferi talimatlarınızla ilgili işlemleri görüntülenen listeden gerçekleştirebilirsiniz.

Dekont almak istiyorum. Ne yapmam gerekir?

İnternet ve mobil bankacılıkta işleminiz gerçekleştirildikten sonra mail adresinizi yazarak dekontun mail adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. İşlem esnasında dekont gönderimi yapamadıysanız, işlem sonrasında hesaplarım altından, işlem yapmış olduğunuz hesabı seçerek hesap hareketlerinden işleminizin detayına tıkladıktan sonra dekont gönder tuşuna basarak mail adresinize dekontunuzu gönderebilirsiniz.

Mobil'de Hesap hareketlerimi nerden göreceğimi öğrenebilir miyim?

Mobil'de menüden Hesaplarım'ı seçtikten sonra herhangi bir hesabı seçerek hesap hareketlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Yurt dışına çıkacağım. Mevcut GSM operatörümü yurt ​dışında kullanamayacağım. Bu durumda Ziraat Dinamik Mobil'e nasıl giriş yapabilirim?

İnternet Bankacılığı yurt dışı IP erişimi açma işlemlerini dilerseniz seyahatiniz öncesinde Ziraat Dinamik Mobil'den veya İnternet Bankacılığından Profil ve Ayarlarım> Erişim Tanımlama adımlarından ''Yurt İçi ve Yurt Dışı Erişim İstiyorum.'' seçeneğini tıklayarak yapabilirsiniz. Ek olarak tanımlama yapmadan yurt dışına çıkmanız durumunda da İnternet Bankacılığı giriş ekranındaki "Müşteri numaranız yurt dışı IP adresinden internet bankacılığı erişimine kapalı konumdadır. Açmak için lütfen tıklayınız" uyarısı linkinden kart bilgilerinizi kullanarak gerekli adımları tamamladıktan sonra internet bankacılığı​ yurt dışı IP adresinden giriş için kullanıma açılacaktır. Ayrıca 7 gün 24 saat hizmet alabileceğiniz 0 850 223 44 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’miz​ ile işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

SMS Doğrulaması nedir?

SMS Doğrulama uygulaması, müşterilerimizin internet ve mobil bankacılığa giriş yaparken veya giriş yaptıktan sonra işlemler esnasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla kullanılan güvenlik tercihlerinden biridir.

Kayıtlı olmayan alıcılara ve abonelere yapılan para transferi gibi işlemlerde tek seferlik kullanım olanağı sağlayan bir şifre üretilerek, kayıtlı cep telefonunuza mesaj olarak gönderilmektedir. Gönderilen şifre 3 dakika süre ile geçerli olup, daha sonra kullanılması mümkün değildir. Bu süre içerisinde işleminizi tamamlayamadıysanız işleminize tekrar başlayarak yeni SMS mesajını kullanmanız gerekmektedir.

Cep telefonunuzun kapsama alanı dışında olması, kapalı olması gibi durumlarda işlem yapılamayacaktır. Gönderilen mesajlar şimdilik ücretlendirilmemektedir.

Dijital Onay nedir?

Dijital Onay, müşterilerimizin internet ve mobil bankacılığa giriş yaparken veya giriş yaptıktan sonra işlemler esnasında, işlemlerinin güvenliğini arttırmak amacıyla kullanılan güvenlik tercihlerinden biridir.

Ziraat Dinamik Mobil uygulamasına, dijital şifreniz ile giriş yaptığınızda cihazınıza işleminize ilişkin onay bildirimi gönderilecektir. İnternet bankacılığına giriş yaparken veya yine internet bankacılığında işlem onaylarında, kayıt altına alınmış olan cihazınıza bildirim gönderilmektedir. Dijital Onay'ın aktive edildiği cihazınızın internete bağlı olmaması durumunda bildirim gönderimi yapılamayacaktır.

Ayrıca Dijital Onay'ın aktive edildiği cihazdaki Ziraat Dinamik Mobil'in kaldırılması halinde Dijital Onay'ı yeniden en baştan aktive etmeniz gerekmektedir. Dijital Onay aktive edilen cihaz dışında, başka bir cihazdan giriş yapılmak istendiğinde aktivasyonun yeniden gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

Dijital Onay'ı yurt dışında kullanabilir miyim?

Evet. Dijital Onay'ı yurt dışında kullana​bilirsiniz.

Dijital Onay​ bildirimi gelmiyor. Neden?

Dijital Onayı bildiriminin gelebilmesi için cihazınızın internete bağlı olup olmadığını kontrol ediniz. İnternete bağlı olduğu halde bildirim iletilmiyorsa, cihazınızın Ayarlar- Uygulamalar başlıkları altından Ziraat Dinamik Mobil uygulamamıza bildirim izni verdiğinizden emin olunuz.

Ziraat Dinamik Mobil'i cihazınızdan sildiğiniz takdirde Dijital Onay bağlantınızın kesileceğini ve yeniden Dijital Onay'ı aktive etmeniz gerektiğini unutmayınız.

Yurt dışından getirttiğim telefon için İnternet Bankacılığı’ndan ve Ziraat Dinamik Mobil’den​ ödeme yapılıyor mu?

Evet. ''Ödemeler> Vergiler ve Resmi Kurumlar> Vergi Ödeme> Vergi Türü İle Öde'' işlem adımlarını takip ederek ''Yolcu Beraberinde Getirilen Telefon Kul. İzin Harç'' başlığı altında ödeme yapabilirsiniz. Ancak daha sonra ödeme dekontunun çıktısı ile birlikte operatörünüzün mağazasına giderek telefonun açılması işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

İşlem limit tanımlama işlemlerini nereden yapabilirim?

İşlem tanımlama işlemlerinizi Profil ve Ayarlarım menüsü altından yapabilirsiniz.

QR Kod ile hangi işlemleri yapabilirim?

Ziraat Dinamik Mobil uygulaması yüklü olan cihazınız ve ATM aracılığı ile, QR kod ile Para Çekme/ Para Yatırma ; POS aracılığı ile de POS Üzerinden Ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz​.

QR Kod ile nasıl işlem yapabilirim?

QR Kod ile Para Çekme/ Para Yatırma/ POS Üzerinden Ödeme işlemlerini yapabilmek için, Ziraat Dinamik Mobil'i cihazınıza kurduktan sonra kamera iznini verdiğinize emin olunuz. Daha sonra Ziraat Dinamik Mobil'e giriş yaparak, yapmak istediğiniz işlemi seçip ATM'den veya POS üzerinden ilgili işleminize devam edebilirsiniz​.

Ziraat Dinamik Mobil'i cihaza yükledikten sonra kamera izni istiyor. Kameramın kullanılmasını istemiyorum. Ne yapmam gerekir?

Kamera izni, QR kod ile ATM'lerden kartsız ve kolayca para çekmeniz için alınması gereken bir izindir. Kameranız yalnızca işleminiz esnasında ATM'de oluşturulan QR kodun okutulması için açılır. Eğer kamera iznini kapatmak istiyorsanız, cihazınızın Ayarlar- Uygulamalar bölümünde Ziraat Dinamik Mobil'i seçerek kamera iznini kapatabilirsiniz.

Ziraat Dinamik Mobil'i İngilizceye çevirdim. Türkçeye dönemiyorum. Ne yapmam gerekir?

Ziraat Dinamik Mobil uygulamamızı açtıktan sonra gelen ekranda sol üst köşede ‘EN’ yazılı geliyorsa, uygulama dil tercihinizin İngilizce olduğunu gösterir. Eğer sol üst köşede ‘TR’ yazılı geliyorsa, uygulama dil tercihiniz Türkçedir. Buraya tıklayarak uygulama dil tercihinizi değiştirebilirsiniz.​​

İşlem yapmadığım halde cep telefonuma şifre veya bilgilendirme mesajı geldi. Ne yapmalıyım?

0 850 223 44 44 Müşteri İletişim Merkezi’mizi aramanız gerekmektedir.

Ziraat Dinamik güvenliğim için neler yapıyor?

Ziraat Dinamik Mobil ve İnternet Bankacılığından faydalanabilmek için bazı güvenlik adımlarından geçilerek kullanıcının sistem tarafından tanınması gerekmektedir. Müşteri numaranız ve internet bankacılığı şifreniz, daha sonrasında ise SMS OTP doğrulama veya dijital onay bildirimi​ ile sisteme kendinizi tanıtarak kimlik doğrulamanızı gerçekleştirmiş olursunuz.

Hem Ziraat Dinamik Mobil hem de internet bankacılığı girişlerinde güvenlik tercihi olarak sunulan Dijital Onay teknolojisi sayesinde, müşterilerimizin akıllı cep telefonlarıyla (IOS​ veya Android) cihaz eşleşmesi yapılarak üst seviye bir güvenlik doğrulaması sağlanmaktadır. Güvenlik tercihinizi Dijital Onay olarak değiştirmek için, uygulama marketleri üzerinden (Google Play, App Store) indirebileceğiniz mobil uygulamamızı kullanabilirsiniz.

Ayrıca internet ve mobil bankacılığımız kullanılarak gerçekleştirilen, belirlediğiniz tutarlar üzerindeki kritik işlemler SMS (kısa mesaj) ile size bildirilecektir. Böylelikle bilginiz dışında internet ve mobil bankacılığınız kullanılmayacak ve işlemlere anında müdahale edebileceksiniz.

İnternet ve mobil bankacılığı oturumunuz esnasında belirli bir süre işlem yapmadığınız takdirde, bir ikaz penceresi çıkacak ve işlemlere devam etmek isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Bir dakika içerisinde bu pencereye de herhangi bir yanıt vermediğiniz veya oturumu kapat seçeneğini tıkladığınız durumlarda oturumunuz kapatılacaktır. İşlemlere devam etmeyi seçerseniz, oturum süreniz devam edecektir.

Güvenliğim için nelere dikkat etmeliyim?
  • Ziraat Dinamik Mobil uygulamamızı sadece uygulama marketleri (Google Play, App Store) üzerinden indiriniz.
  • Kişisel bilgilerinizi gizli tutunuz. Doğum tarihi, kimlik numarası, anne kızlık soyadı gibi bilgilerinizin telefonda ya da e-posta yoluyla talep edilmesi durumunda son derece dikkatli ve şüpheci davranmalısınız.
  • Şifrenizi hiçbir şekilde e-posta vasıtasıyla göndermeyiniz.
  • Müşteri numaranızı ve şifrenizi aynı yerde saklamayınız. Kolay erişilebilecek yerlere not etmeyiniz.
  • Kart bilgileriniz, müşteri numaranız, internet bankacılığı şifreniz ve cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık işlem onay şifreniz sadece size özeldir. Bu bilgileri Bankamız personeli dâhil, kimseyle paylaşmayınız.
  • Sizi telefon ile arayarak kart bilgilerinizi ve her türlü şifrenizi okumanızı ve tuşlamanızı isteyen kişilere itibar etmeyiniz.
  • Şifrenizi belirlerken kolaylıkla tahmin edilebilecek kişisel bilgilerinizi (doğum yılınız, tuttuğunuz takım vb.) kullanmayınız.
  • Bilmediğiniz kişilerden gelen e-postaları açmayınız, dosyaları kabul etmeyiniz.
  • E-posta ile gelen bağlantılara tıklayarak güvenlik bilgilerinizi girmeyiniz.
  • Ziraat Dinamik Banka e-posta yoluyla hiçbir şekilde şifre işlemleri yaptırmamaktadır ve kişisel bilgilerinizi istememektedir. Bu tarz e-postalara yanıt vermeyiniz.
  • Şifrenizi belirli sıklıklarla değiştiriniz.
Ziraat Dinamik Mobil bankacılığa nasıl başvurabilirim?

Ziraat Dinamik Mobil uygulamasını cihazınıza indirdikten "Başvurular" menüsünden Bankamızda kayıtlı iletişim numaranız ve kart bilgileriniz ile Online Başvuru yapabilirsiniz. Gerçekleştirilen kontroller sonrasında internet ve mobil bankacılık şifreniz cep telefonunuza SMS ile gönderilecek ve tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebileceksiniz.

SMS ulaşmadığı takdirde, internet bankacılığı ve Ziraat Dinamik Mobil uygulamasında yer alan Şifremi Unuttum linki ile veya Müşteri İletişim Merkezi aracılığı ile ilk şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Ziraat Dinamik Mobil uygulamasına, SMS ile giriş yaptıktan sonra güvenlik tercihiniz otomatik olarak Dijital Anahtar olacaktır. Müşteri numaranız ile cihaz eşleştirme özelliği sayesinde bundan sonra Ziraat Dinamik Mobil'e sadece şifrenizi kullanarak giriş yapabilirsiniz.

Ziraat Dinamik Mobil'den hangi ürün ve hizmetlere başvurabilirim?

Başvurabileceğiniz tüm ürün ve hizmetlere işlem setlerimizden ulaşabilirsiniz. İşlem setlerimize ulaşmak için tıklayınız.​

Ziraat Dinamik Mobil şifremi unuttum/bloke oldu. Ne yapabilirim?

Ziraat Dinamik Mobil giriş şifrelerini unutan bireysel kullanıcılarımız giriş ekranında yer alan Şifremi Unuttum linki üzerinden dilerlerse kart bilgilerini, dilerlerse de T.C. Kimlik Kartlarını kullanarak yeni şifre oluşturabilirler.

Cep telefonu bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim? Cep telefonu numaramı değiştirdiğimde/SIM kartım değiştiğinde ne yapmalıyım?

Cep telefonu numaranız ya da SIM kartınız değiştiğinde Ziraat Dinamik Mobil üzerinden "Telefon/SIM Kart İşlemleri> SIM Kart Bloke Kaldırma; menüsü içerisinden cep telefonu numaranızı güncelleyebilir ve SIM​ kart blokenizi kaldırabilirsiniz.

Ziraat Dinamik Mobil'de anlık bildirimlerimi nasıl aktifleştirebilirim?

Profil ve Ayarlar>Tercihlerim >Bilgilendirme Ayarlarım'ı​ seçerek hesabınızdaki para transferi, maaş ödemesi, kurum ödemesi gibi para girişlerini, kredi kartınızın borç durumu, son ödeme tarihi, hesap kesim tarihi, vadeli hesabınızın vade dönüşü ATM kanalından yapılan para çekme işlemlerini anlık bildirim, SMS bildirimi veya E-posta bildirimi olarak almayı tercih edebilirsiniz. Alacağınız bildirimler için ilgili tutar aralığını da aynı alandan belirleyebilirsiniz.

Ziraat Dinamik Mobil'den, İnternet Bankacılığından yaptığım başvuruların akıbetini Ziraat Dinamik Mobil'den takip edebilir miyim?

Evet, Ziraat Dinamik Mobil'de Başvurular> Başvuru Takip adımlarını izleyerek Ürün Başvurularınızı takip edebilirsiniz. Bunun yanında Kart Gönderi Takip ve Ticari Kredi Başvuru İzleme gibi işlemleri de yine Başvuru Takip başlığı altından gerçekleştirebilirsiniz.​

Yardım İçin
Tıklayın!